poniedziałek, 10 czerwca 2013

Iza Kuna. Klara.

Iza Kuna aktorka, uwielbiam! Iza Kuna pisarka, uwielbiam po raz drugi!
 
 
 
Nie wiedziałam czego się spodziewać kiedy sięgałam po ta książkę, tym milsze moje zaskoczenie, kiedy się okazało, że to lektura przy której uśmiałam się do łez. Książka opowiada historie tytułowej Klary, kobiety czterdziestoletniej, bez męża, bez dzieci za to z kochankiem, odgrażającą się śmiercią matką, gadającym kotem oraz Wronką, przyjaciółką z którą upija się i trzeźwieje naprzemiennie. Znacie Klarę? Nie? Nie możliwe, na ulicach są ich całe pęczki!
 
 Cięty język, bez mydlenia oczu, stereotypy dostają w kość! No i  dialogi, przy których śmiałam się w głos! 
Polecam!


mad_moiselle.                                                                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz