niedziela, 9 marca 2014

Jeden autobus wiosny nie_czyni?

chyba zawsze tak mam, że jak tylko za oknem pojawia sie kilka ładnieszych dni, termometr winduje w góre, to ja zaraz zaczynam tęsknić za domem! A jeśli na dodatek tulipany na stole, twaróg na kanapce, to jedyne co mam w sercu to polską wiosne! Czy wiosna tu jest inna? Aż tak różna, chyba nie! ale nie w tym rzecz. Tęsknie nie za pogodą tylko za miejscami, ludźmi. Mam takie magiczne miejsce, w którym marzy mi się dom, tam gdzie powietrze pachnie malinową mambą! Może dlatego, że życie jest dla nas łąskawe, myśle, że kiedyś zrealizuje największe ze swoich marzeń!
 
Poza tym po całym tygodniu totalnego lenistwa, choć plany na spędzenie przerwy między zakończeniem jednej, a rozpoczęciem kolejnej pracy, były ambitne, hmm... tak myślałam chyba w zeszły poniedziałek, to skończyło się na spaniu do południa, czytaniu i małych przerwach spędzonych w kuchni, tylko tyle ile trzeba poświęcić, aby nie paść z głodu! Powtarzałam sobie jednak, że mi się należało, zwłaszcza w tych momentach kiedy przypominałam sobie moje przekładane co dzień plany, kiedy wyrzut smienia próbował zagościć w mojej duszy!  
 
Teraz jednak koniec! aby nie dać sie dopaść melancholii, postanowiłam znaleźć sobie wiecej zajęć, nowa praca sama w sobie będzie pewnie czymś inetresującym, ale zauważyłam, że im wiecej mamy zajęć tym, absurdalnie wiecej mamy energi i czasu. Może powodem jest lepsza organizacja, może endorfiny, a może po prostu nie mamy czasu myśleć o zmęczeniu, w każdym razie wyglada na to, że to działa! Zapisałam sie więc w tym roku na pole fitness, zaczynam w przyszłym miesiacu, myśle też o kursie Alpha, okazał się, że organizują go w okolicy! czy to nie znak? :) o tym jednak napisze osobno...
 
Wracając do kursu fitness musiałam zaopatrzyć się w odpowiedni strój, obowiazkowo szorty i podkoszulek, wpadłam więc na pomysł, żeby zrobić go samemu. Wrzuciałam na niego mój ulubiony cytat estee_lauder, który swoją droga zawisł już jakiś czas temu na ścianie w mojej sypialni,  mam nadzieję, że będzie świetną motywacją. Zwałaszcza, że pole fitness nie jest tylko dobra zabawa, jak myślałam,  a bardziej ciężką pracą i wiąże się z ogromnym wysiłkiem, jak mówią moje koleżanki!
 
 
 
 
 
użyłam markerów do malowania ubrań, więc po praniu nie powinny się rozmazać, trzeba tylko wcześniej zaprasować, albo dobrze wysuszyć.
 
 
pozdrawiam zły_wilk!
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz