sobota, 28 czerwca 2014

Do It Yourself_ winietki na stół.

Kiedy byłam małym dzieckiem, każde wakacje spędzałam u dziadków na wsi. Był to cudowny czas i mam wiele wspaniałych  wspomnień z tego okresu. Jednym z nich jest widok kuchni, na ścianie której wisiała serweta  z napisem ”dobra gospodyni dom wesołym czyni” zawsze wywoływało to uśmiech na mojej twarzy. Zwłaszcza kiedy dorastałam, wydawało mi się to szczególnie zabawne, bo ja sama nigdy nie wykazywałam absolutnie żadnego zainteresowania prowadzeniem domu, kobiecymi sprawami i do kuchni nigdy nie było mi po drodze. Teraz jednak muszę przyznać, że kiedy mieszkam już sama i mam własny DOM, znajduje coraz więcej radości z jego prowadzenia . Gotowanie sprawia mi coraz więcej frajdy, a już przyjmowanie gości jest czymś co uwielbiam.  Kiedy w ostatnie święta zaprosiliśmy rodzinę i znajomych postanowiłam szczególnie starannie się do tego przygotować, zarówno przyrządzając potrawy jak i dekorując dom. I dziś będzie właśnie o  jednym z elementów dekoracji stołu, a mianowicie o winietkach. Nie sprawdzają się one kiedy zapraszamy paru znajomych, ale kiedy już  gości jest więcej niż sześć osób, do tego ktoś zjawia się z potomstwem, dobrze jest usadzić gości. Są one rewelacyjnym pomysłem na duże przyjęcia. Dzięki nim unikniemy zamieszania przy stole, sytuacji kiedy między gośćmi pojawia się jedno puste krzesło, bądź  kiedy osoby które przyszły w parze nie mogą znaleźć dwóch pustych krzeseł obok siebie.

Dzisiejszy post będzie o tym jak przygotować winietki samemu na dwa sposoby. Pierwszy będzie pomysł na słodko, świetnie pasujący na przyjęcie, a drugi to mój pomysł ze świąt, ze złotymi szyszkami.

Do obydwóch pomysłów będziemy potrzebować karteczek z imionami gości, kiedy gości jest więcej konieczne będą też nazwiska. Oprócz tego potrzebne będą jeszcze :

cukiereczki, koniecznie z płaskim spodem, ja użyłam Ferrero Rocher,

kawałki drucika

kombinerki

nożyczki

szyszki, najlepiej dość duże

złota farbka i pędzel


i możemy zabierać się do pracy!

A jak je wykonać? To dziecinne proste, zobaczcie sami…
















       Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz