sobota, 13 lipca 2013

Ziaja.

 Dziś będzie o kosmetykach, jednej konkretnej firmy, a mam tu na myśli Ziaję właśnie. Chcąc być świadomym konsumentem, staram się poznawać produkty i ich producentów, zanim się na nie zdecyduje. Jest tak z dwóch powodów, pierwszym jest zredukowanie ogromnych ilości kosmetyków zalegających w łazience, a co za tym idzie odnalezienie właściwych, najbardziej odpowiadających naszej skórze preparatów, jednocześnie ograniczyć ilość zbędnie używanych kosmetyków. Drugim powodem jest świadomość wspierania konkretnych firm. Tak jest właśnie w tym przypadku. Kosmetyki firmy Ziaja, odpowiadają mi z kilku powodów, Zaczynając od faktu, że gama produktów jest tak szeroka, że zarówno szukając kosmetyków dla siebie, swojego mężczyzny, jak i dziecka możemy wybierać wśród wielu różnych opcji. Ja sama znalazłam krem do twarzy, balsam do ciała, płyn micelarny i do higieny intymnej oraz maskę do dłoni, tej właśnie firmy i używam ich konsekwentnie od dłuższego czasu, z pełnym zadowoleniem i satysfakcją, zwłaszcza, że Ziaja bazuje na naturalnych składnikach. Poza tym fakt, że świadomie wspieram firmę ze stu procentowym polskim kapitałem sprawia, że chętnie dokonuję zakupu produktów tej firmy. Nawet nie mieszkając w kraju mogę bez problemu dostać te produkty, ale muszę przyznać, że kiedy, tak jak teraz jestem w domu, bardzo chętnie wybieram się do firmowego sklepu tego producenta i wtedy mogę poczuć się jak w kosmetycznym raju! 




Ogromna gama produktów, mnogość serii oraz przemiła i fachowa obsługa sprawiają, że zakupy są prawdziwą przyjemnością. Jeśli ktoś z Was ceni sobie polskie firmy i szuka fachowej porady dotyczącej doboru kosmetyków na pewno odnajdzie to w sklepach Ziaji, tak więc polecam zarówno dla Pań, Panów jak i maluchów! 



Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz