piątek, 25 lipca 2014

szafaTosi.pl

Kiedyś już o nich pisałam, ale jeśli istnieje jakakolwiek możliwość, że tym postem sprawie, że jeszcze ktoś tam zajrzy, będzie mi miło, i nie dlatego, że mają mało czytelników, bo maja ich całe mnóstwo! Chciałam się z Wami podzielić czymś co mnie inspiruje i sprawia radość! 

 tak więc zapraszam do zobaczeni Tosi 




a kiedy Antonina skradnie już Wasze serca, zapraszam na bloga jej mamy Julii, która zapozna Was z Rodzinką Dominka! Może przez to, że Julia przez pewien czas mieszkała w moim rodzinnym Zabrzu, może przez setki przepięknych zdjęć z tak dobrze znanych mi miejsc, może przez ciepło jakie bije z tego bloga, może przez to, że  Dominki są cudowną rodziną, a może tak po prostu ten blog bije na głowę wszystkie inne, i nie zamieniałabym chwili, która poświęcam na czytanie kolejnego posta nawet na kolejny odcinek House of Cards, a jest moim oczkiem w głowie ostatnio! 


polecam, na pewno wywoła uśmiech na waszych twarzach, pogodnego weekendu! 


Zły_wilk. wracam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz