niedziela, 18 sierpnia 2013

PiersiBadacze!

Czy i Wy już słyszeliście o aplikacji na smartfona która przypomina o samobadaniu piersi?
Jakkolwiek opinie na temat tej właśnie aplikacji są bardzo różne to cel i idea jest słuszna, więc warto o tym napisać. Ja sama ściągnęłam ja sobie na telefon i musze przyznać, że byłam bardzo rozbawiona! Generalnie sprawa wygląda tak, że pięciu znanych polaków m.in. Radek Majdan, Maciek Jachowski, Tomek Puzon, Przemek Saleta i Jacek Stahursky, zachęcają i pokazują w jaki sposób wykonać samobadanie piersi.
 
Tak jak mówiłam, idea słuszna może tylko sposób w jaki panowie przedstawiają krok po kroku poszczególne etapy badania mogą wywoływać uśmiech, zwłaszcza kiedy modelują tembr głosu tak, że w iście uwodzicielski sposób przedstawiają kolejne kroki jakie zostały do pokonania. Faktem jednak jest, że Piersibadacz przypomni o co miesięcznym badaniu i poinstruuje dokładnie jak je wykonać, tak więc kolejną kampanie, w kobiecej odsłonie RAK. TO SIĘ LECZY. myślę, że można uznać za udaną. Niezależnie czy bawiąc uczy czy ucząc bawi, na pewno stworzenie tej aplikacji i całe zamieszanie temu towarzyszące jest w dobrej sprawie. Tak więc, dziś tylko do dziewczyn: POBIERAJCIE I BADAJCIE!
 
Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz