czwartek, 10 kwietnia 2014

złote jajka!

Wczoraj kiedy podlewałam kwiaty na balkonie wpadłam na pomysł, ze złotymi jajkami, a właściwie kamieniami! W zeszłe lato zdarzyło się nam być pod namiotem i podczas tych biwaków, na jednej z plaż znalazłam mnóstwo pięknie wypłukanych kamieni, kształtem przypominających jajka właśnie.



 Przeleżały one całą zimę na balkonie wraz z muszlami, i teraz właśnie przyszedł czas, żeby znaleźć im nowe zastosowanie.

Postanowiłam, że wszystkie które najbardziej przypominają kształtem jajka, zostaną pomalowane złotą farbką i będą częścią dekoracji.




 Okazało się, że kamienie są wdzięcznym materiałem, wystarczyło przetrzeć je szmatką, pozostawić na kilka minut aby wyschły i można było je pomalować. Te jaśniejsze dwukrotnie.






 Kiedy wyschły wystarczyło przewiązać kokardką i gotowe!
Póki co znalazłam kilka zastosowań, zarówno dla tych mniejszych, jak i większych! Zobaczcie sami!







Pozdrawiam ! Zły_wilk!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz