poniedziałek, 3 sierpnia 2015

telefon dla malucha!

Nie jest to blog gdzie pojawiają się posty sponsorowane, więc i ten taki nie będzie, i nie dlatego, że nie przygarnęłabym kilku dolców od firmy o której dziś wspomnę, ale dlatego, że oprócz mnie, Agi i kilku innych osób nikt tu nie zagląda LOL!
Ale do rzeczy, wpadła mi w oko ostatnio informacja o pewnym gadżecie, przeznaczonym dla maluchów, jako że jestem przeciwnikiem elektronicznych gadżetów dla dzieciarni, postanowiłam, że przyjrzę się bardziej zanim skreślę ten pomysł.
 I tak okazało się, że producent byłby w stanie mnie przekonać.. a do czego?


 Do telefonu w formie zegarka, który dzięki swojej prostocie ułatwia maluchom możliwość zadzwonienia do rodziców. Wystarczy jeden przycisk aby połączyć się z jednym z czterech wybranych numerów telefonu. 


Myślę, że w czasie wakacji jest to rewelacyjne rozwiązanie w temacie zwiększenia bezpieczeństwa dzieci, ale nie tylko. W każdej sytuacji zagrożenia, kiedy stres może sparaliżować, urządzenie to wygrywa ze zwykłym telefonem dzięki swojej prostocie, do tego fakt, że może się kontaktować tylko z numerami zaakceptowanymi przez rodzica. Oprócz tego telefon może służyć jak zegarek, jest w czterech opcjach kolorystycznych, z możliwością wymiany, wykonany z silikonu, jak zachwala producent lekki i wygodny. Cena również jest znośna, kiedy pomyślimy o tym, że to jest właśnie telefon. Myślę, że kiedy Misia podrośnie zdecydujemy się na ten gadżet. Może do tego czasu ktoś z naszych znajomych sprawdzi go w praktyce, bo może to być świetny pomysł zarówno na prezent dla kogoś jak i własnego dziecka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz