poniedziałek, 11 marca 2013

Carolyn Donnelly. Eclectic.


Uwielbiam otaczać się pięknymi przedmiotami! Ostatnio sama przed sobą musiałam obiecać, że nie będę kupować kolejnych bibelotów i dekoracji, gdyż widmo przeprowadzki rysujące się przed nami przyprawia mnie o ból głowy, ilość rzeczy które już są w naszym domu wydają się już wystarczającym kłopotem przy przeprowadzce, a co dopiero kolejne… Jednak podczas ostatnich zakupów, wpadło mi w ręce cos tak pięknego, że nie mogłam się oprzeć!
 
 
  
 
 
 I tak właśnie piękne świeczniki w kształcie kwiatów, mnie osobiście przypominające lilie wodne, zrobione z różowego szkła, stały się powodem złamanej obietnicy dotyczącej kolejnych zakupów. Właściwie cała kolekcja Eclectic, autorstwa  Carolyn Donnelley, mogłaby skraść niejedno kobiece serce. Ta Irlandzka projektantka, na co dzień pracująca, ze swoja przyjaciółka z lat szkolnych, pod wspólnym logo Quin & Donnelly, stworzyła tym razem w pojedynkę, przepiękną kolekcję przedmiotów zarówno do dekoracji wnętrz,  jak i do codziennego użytku, adresowaną  do bardzo szerokiego grona odbiorców. W kolekcji znajdują się przedmioty, które mogłyby na dobre znaleźć miejsce w naszej kuchni, łazience czy salonie, począwszy od sztućców, talerzy i  maselniczek poprzez  świeczniki, wazony i poszewki kończąc na fotelach  oraz lampach, a wszystko to w  urzekającym stylu, który sprawia, iż nie da się przejść obojętnie obok sklepowej wystawy. Jakkolwiek zakup był powodem do złamania obietnicy, to czy jest coś przyjemniejszego niż takie właśnie wybory?
 a Tu pozostała część kolekcji...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Mad_moiselle.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz