wtorek, 30 grudnia 2014

Happy New Year!

Czas między świętami, mam nadzieje spędzonymi w błogim nastroju, a nowym rokiem to już ostatnia chwila na przygotowanie noworocznych postanowień. Jeszcze wczoraj w jednej z rozmów, sama przyznałam się, że w tym roku chyba żadnych nie będę robić, ale nie byłabym sobą gdybym nie skusiła się na kilka... Może choć chęć poprawy czegoś w samym sobie, będzie motywacją do działania. W zeszłym roku założyłam sobie, żeby zmienić pracę i zrobiłam to nawet trzykrotnie pobijając własny rekord życiowy. W tym roku za sprawą Franka, który okazał się być jednak dziewczynką <3 niektóre plany przesuwają mi się w czasie, ale jednak warto pamiętać, że plany noworoczne są na cały rok i dlatego pomimo pewnego zastoju w ich realizacji w czasie pierwszego półrocza zdecydowałam się zrobić jednak listę postanowień i wrócić do nie trochę później, jak tylko sytuacja się u Nas ustabilizuje.

Mam nadzieję, że jeśli i Wy już zdecydujecie się na zrobienie takiej listy, będziecie mieli wystarczająco motywacji, aby w tych postanowieniach wytrwać, tego Wam właśnie życzę na ten nowy rok!

 Pamiętajcie tworząc ją o  duchowej, fizycznej oraz tej materialnej sferze swojego życia, a w kolejnym roku może okazać się że nie będzie już niczego do poprawy:) !


Wspaniałego nowego roku! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz