czwartek, 16 kwietnia 2015

Karuzela Origami!

Nie sądziłam, że tak szybko i sprawnie pójdzie mi zrobienie karuzeli! Oczywiście mam świadomość jak trudna jest sztuka Origami, i jak daleka droga prze mną oby osiągnąć perfekcję, ale chyba nie do końca to było ważne, przy tej pracy. Nawet jeśli robione przez nas crafty nie są idealne, to nic nie szkodzi, ważniejsza jest dobra zabawa i radość z efektu końcowego!



Większości rzeczy jakie są tu zamieszczone w dziele zrób to sam nie trzeba opisywać krok po kroku, gdyż są tak proste, że wystarczy spojrzeć na zdjęcie i już wiadomo jak je wykonać, podam więc tylko kilka wskazówek, które jak sądzę mogą być przydatne:)

Kiedy zdecydujemy się zmontować karuzelę z patyków, polecam obrać je z kory, przy chudych patyczkach jest to dziecinnie proste! można je pomalować również farbą po obraniu, należny jednak poczekać, aby patyczek był suchy, inaczej farba nie będzie się trzymać.



Jeśli chodzi o to co zawiesimy to już nasza inwencja, należy jednak pamiętać, aby wstążki były wyprasowane, a całość nie była zbyt ciężka. Ja postawiłam na papierowe ptaki z Origami. Jeśli zamierzacie zrobić podobnie to pamiętacie, żeby papier był sztywny, tzw. techniczny, a najlepiej żeby był pokryty błyszczącą warstwą ochronną, będzie to ogromna pomoc w usuwaniu kurzu:)






Ostatnią rada dotyczy montowania zawieszek, najpierw należy przewiązać środkową wstążkę, która służy do zawieszenia, później boczne i dopiero te środkowe zawieszki, a to dlatego żeby zachować równowagę, czasem bowiem nie można znaleźć balansu i karuzela nie wisi prosto jeśli, zawieszki są montowane w identycznych odstępach, moje nie są, jak sami zobaczycie i nadal uważam, że wyglądają uroczo:)




Tymczasem! Zły_Wilk!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz