poniedziałek, 13 kwietnia 2015

kiedy do nas dołączy... karuzela na pogodne dni!

Od kilku dni coraz mniej pracuję i mam teraz więcej czasu, żeby przygotować się na dzień kiedy nasze małe Cudo do nas dołączy. Przygotowujemy się już od kilku tygodni, zostało więc tylko kilka małych detali. Marzył mi się pokój dla naszego małego Groszka, ale póki co dołączy ona do nas w naszej sypialni, mimo tego chciałabym, żeby miała tam swój kącik, który byłby jej miejscem jednocześnie współgrającym z resztą pokoju, należącą do rodziców.
Nie chcąc wprowadzać chaosu i zagracać przestrzeni, ostatecznie będzie to dla nas wszystkich sypialnia, postanowiłam zrezygnować z wielu dekoracji i postawić na coś delikatnego, aczkolwiek dziecięcego i zrobić to samemu, a będę robić karuzele nad łóżeczko! 
Jestem właśnie  na etapie poszukiwania materiałów i mam nadzieję w tym tygodniu zrealizować ten projekt:) dzisiaj podzielę się z Wami inspiracjami  jakie znalazłam w internecie. 











Niektóre z nich są naprawdę zachwycające!  Już nie jeden raz podkreślałam to, że nie jestem fanką różu i plastiku, nie ma więc póki co wśród zabawek dla naszego Maleństwa takich materiałów i kolorów i staram się stać na straży tego:)  Mój mąż nawet śmieje się, że rządzą u nas jednookie Potwory i Barbie się nie przedostanie do tej ekipy!

Czasami jednak zdarza się , że  mam okazję sama zebrać materiały i zrobić coś dla Niej, wtedy  robię to z wielką przyjemnością!

Mam więc nadzieję, że uda mi się to zrobić w tym tygodniu jeszcze i wtedy podzielę się tym z Wami! 

Tymczasem_ Zły Wilk!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz