niedziela, 29 marca 2015

Baby Shower!

Mówiłam wcześniej, że wrzucę kilka zdjęć

I oto one!




Twins!


kilka konkursów !








 <3 


najsłodsze w świecie baletki! 


 i rezultaty zabaw!





Baby shower to na pewno jedna z przyjemniejszych rzeczy jaka czeka przyszłe mamy, tak było i tym razem! Choć na chwilę mogłam zapomnieć o opuchniętych nogach i obolałych plecach! Zwłaszcza, że w tym szczególnym dniu towarzyszyły mi szczególne osoby, było więc dużo śmiechu i dobrej zabawy! Jeśli wśród Was jest jakaś przyszła mama jestem pewno, że zrobicie jej ogromną przyjemność jeśli zorganizujecie jej takie małe przyjęcie! Ja byłam w niewniebowzięta! I muszę Wam przyznać, że kiedy już po wszystkim wrócił mój mąż i zobaczył jeden z prezentów, a mianowicie małe brokatowe  buciki, baletki z pomponikami, powiedział do mnie: one są rozczulające, zaczynam Was coraz bardziej rozumieć :) 
w końcu! chciałam rzec, ostatecznie niedługo, kiedy tylko w domu zjawi się Misia, to my kobiety będziemy w większości! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz