środa, 11 marca 2015

słoikowie inspiracje wielkanocne!




Do Wielkiej Nocy zostały jeszcze dobre trzy tygodnie, ale jeśli ktoś zamierza robić dekoracje własnoręcznie to warto zacząć już teraz! Od kilku tygodnie szukałam małych figurek, które mogłabym wykorzystać do tego pomysłu i właśnie wczoraj wpadły mi w ręce te małe króliczki.
W związku z tym, że po ostatnich świętach zostało mi wiele dekoracji w tym roku zrobię tylko kilka, jedną z nich będzie właśnie ta słoikowa dekoracja, która w gruncie rzeczy może być wykorzystywana przez cały rok, zależnie od tego co wsadzimy do tego właśnie słoika. 
Na okres świąt mam pomysł, żeby zasadzić w nich rzeżuchę, a później można w nich trzymać różne drobiazgi.  
Zanim jednak do tego dojdzie chciałabym pokazać Wam jak w kilka minut można je zrobić!
Wystarczy, że poszukamy w kuchni słoików, moje są chyba pół litrowe, myślę, że idealnie pasują wielkością do króliczków. Moje figurki były pokryte fioletową farbą, najlepsze będą białe, chodzi tu o łatwość pokrycia farbą, ale jak się okazuje fiolet również można pokryć:) 



Tak więc umyte i osuszone pokrywki łączymy z figurkami za pomocą kleju, czekamy do wyschnięcia i zabieramy się za pokrywaniem farbką. Ja wybrałam złotą, po pierwsze złoty pasuje do innych dekoracji jakie już mamy w domu, a po drugie to jedyna kryjąca farbka jaką mam teraz w domu! Całkowicie to pokrywa się z moją teorią  na temat rzeczy hand made, robienie ich powinno być ogromną przyjemnością na którą nie wydamy krocie! Mówiąc krótko, używamy tego co można znaleźć w domu! 



Po pokryciu pokrywek farbą, pozostaje nam tylko poczekać, aż  farba wyschnie i zdecydować co z nimi zrobimy:)




Pozdrawiam Zły_Wilk! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz