piątek, 6 marca 2015

Baby shower!


Jedną z wielu przyjemności jakie czeka przyszłe mamy, jeszcze przed porodem,  jest na pewno Baby shower! za kilka dni czeka mnie moje własne party i muszę powiedzieć, że jestem bardzo podekscytowana! Jako, że  w pewnym stopniu jestem zaangażowana w to wszytko, chciałam Was  wtajemniczyć w kilka rzeczy! Poprzednie Baby shower na których byłam jako gość i organizator, są dla mnie inspiracja i nauką jak dopieścić mój własny.

Nie jestem wielkim fanem plastikowego Barbie różu, wiec w tym przypadku postawiałam na bledsze odcienie tego koloru, na szary, trochę kartonowego brązu oraz na pastele.



W związku, że ostatnio rozpiera mnie energia postanowiłam, że stawiam na ręcznie robione dekoracje i mam przy tym mnóstwo frajdy! 








Za konkursy i zabawy, które są moją ulubioną  częścią tego spotkania odpowiada Miriam, moja przyjaciółka, ale już teraz zdradziła mi kilka z nich wiec i tym mogę się z Wami podzielić:)

Jednym z najciekawszych jest zdobienie małych koszulek bądź bodziaków, ja wybrałam te drugie. Za pomocą mazaków do materiału, wszystkie obecne dziewczyny będą robić nadruki na tych właśnie białych bodach. Jeśli ktoś z Was chciałby zrobić tą zabawę na swoim party to polecamy bawełniane ubranka w rożnych rozmiarach, abyśmy mogli ich używać dłużej!

Równie zabawnym konkursem jest przebieranie pieluszek na czas, zazwyczaj ofiarą przebierania jest Misiu! Mówię ofiarą, gdyż czasem w ferworze walki Misiu lata prawie pod sufitem! Wszystkie panie mają okazję przebrać Misia, zmienić pieluszkę, ubrać bodziaki, oczywiście zwycięzcą konkursu jest osoba mająca najniższy czas:)

Kolejnymi pomysłami na konkursy i zabawy są miedzy innymi : krzyżówki oraz łamigłówki z dziecięcymi hasłami, mierzenie brzuszka mamy: wygrywa osoba, która zgadnie najbliższy prawdziwemu wynik w centymetrach,  zgadywanie co jest w pieluszce: można w pieluszce rozpuścić czekoladowy batonik, 3 sek w mikrofalówce,  i pozwolić panią zgadnąć jaka to czekoladka, próbowanie czekolady również wchodzi w grę! wygląda to dość zabawnie!

Oprócz konkursów jest jeszcze jedna zabawa, a właściwie rytuał, ja nie jestem jego fanka więc nie będziemy tego robić, ale wiem, że często do zaproszeń na baby shower dołącza się informację, aby każda z Pań przyniosła koralik i z tych właśnie koralików robi się dla przyszłej mamy bransoletkę, która ma przynieść szczęście. 



Do naszego party zostało jeszcze kilka dni, i kilka rzeczy do zrobienia, więc biorę się do pracy! W czasie zabawy mam bowiem plan nie robić nic prócz tego, żeby dobrze się bawić w gronie moich ulubionych  Pań!  Obiecuję Wam  jeszcze tylko podzielić się zdjęciami z tego dnia!

Pozdrawiam  Zły wilk! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz