sobota, 20 kwietnia 2013

Imbir.Imbir. Imbir.


W związku z tym, że od jakiegoś czasu z wielka przyjemnością oddaje się ćwiczeniom, postanowiłam  również zadbać o swoją dietę. Zasięgnęłam języka i staram się włączyć do swojej diety kilka produktów, które w mojej kuchni nie gościły wcale, albo przynajmniej od bardzo dawna, a działają sprzyjająco przy  pracy o szczupłą sylwetkę. Jednym z nich jest właśnie Imbir.

 
Korzeń Imbiru ma wiele dobroczynnych właściwości, wspomaga w leczeniu przeziębień, poprawia samopoczucie, wspomaga pracę wątroby i jak wspominałam wcześniej,  jest również   bardzo skuteczny przy oczyszczaniu organizmu z toksyn oraz  poprawie przemiany materii. Można dodawać go do herbaty czy zażywać w formie tabletek,  ja sama stosuje go jako dodatek do wody i z nim zaczynam każdy dzień.
 
 Przepis jest bardzo prosty:  2 cm kawałek świeżego imbiru obieramy i kroimy w  plastry.
 
 
 
Zalewamy wodą  i  tak zostawiamy na noc.
 
 
 Rano dolewamy odrobinę gorącej wody oraz wciskamy sok z  połowy  cytryny.
 Pijemy  pół godziny przed posiłkiem. 
Polecam wszystkim dbającym o sylwetkę oraz tym od których przeziębienie nie chce się odczepić !

 

Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz