sobota, 6 kwietnia 2013

Biegać, skakać. Latać, pływać. W tańcu, ruchu wypoczywać!


Pierwszy raz od wielu dni obudziło mnie słońce, a już  zaczęłam tracić nadzieję na poprawę pogody,  miła niespodzianka kiedy od samego rana można nucić: Jak dobrze wstać Skoro świt Jutrzenki blask Duszkiem pić!  Nie oczekuje cudów, ale musze przyznać, że już samo słońce dobijające się do okien, nawet kiedy temperatura wciąż jest niska, poprawia humor i dodaje energii do działania!  No  i właśnie dziś będzie o działaniu, miałam pisać o rowerach miejskich, ale gdzieś w między czasie wpadłam na coś innego, więc rowery później… a teraz będzie o motywacji do działania  i to działania w domu, a więc dzień taki jak ten będzie świetnym do rozpoczęcia tego o czym będzie zaraz…

W związku z tym, że mamy już kwiecień i pora na trochę ruchu, a z pogodą u mnie różnie, ale raczej gorzej niż lepiej, postanowiłam znaleźć video z  zestawami  ćwiczeń do wykonywania w domu. Zainteresowały mnie zwłaszcza te,  które są prowadzone przez trenera, nie trzeba do nich przygotować nic ponad strój sportowy i mają kilka różnych serii, na poszczególne partie mięśni. W rezultacie chciałabym Wam polecić dwie panie, które do takich ćwiczeń motywują. Pierwszą z nich jest Mel B ...
 
 
 
...tak, tak ta sama która należała do Spice Girl oraz nasza narodowa trenerka Ewa Chodakowska...
 
 
 
 Obydwie panie dają wycisk! Sprawdziłam na sobie ich treningi i choć mają inny pomysł na trening, myślę, że obydwie mogą mówić o wysokiej skuteczności. Mel B proponuje 10  minut na poszczególne partie ciała,  Ewa zaś proponuje aby w ćwiczeniach angażować całe ciało. W zależności do tego nad czym  mamy popracować, można wybrać coś dla siebie.

Największym moim zdaniem atutem tych ćwiczeń, jest fakt, że nie trzeba się ruszać z domu i inwestować w sprzęt sportowy, a muszę się przyznać, że tego typu graty też  mam w domu, ani karnet na siłownię, tak więc chodzi również o oszczędność czasu i pieniędzy, a w związku z tym, że nic właściwie nie potrzeba prócz motywacji, aby zacząć ćwiczyć, możemy rozpocząć  już teraz…
 
 

       i pomyślcie o bikini, lato już  wkrótce!






Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz