sobota, 20 kwietnia 2013

Recipe box.


Chciałam Wam dziś pokazać świetny sposób na przechowywanie przepisów. Większość osób, które je zbiera, robi to w formie zeszytu bądź książki, ja również do tej pory tak je gromadziłam . Niedawno jednak moi przyjaciele, wierzący w mój kulinarny talent J podarowali mi piękne pudełko na przepisy i  muszę powiedzieć, że to genialny sposób na ich przechowywanie.
 
 
 Pudełko jest metalowe, co umożliwia utrzymanie w czystości i  ładnie zdobione więc można je wyeksponować i zawsze jest pod ręką.
 
 
W środku zaś znajdują się pojedyncze karteczki, rozdzielone tekturowymi przedziałkami, tak więc wszystkie przepisy podporządkowane są do kategorii, co pomaga w ich odnalezieniu.
 
 Największą jednak zaletą jest właśnie fakt, że każdy przepis jest na osobnej karteczce. Zdarzało mi się bowiem, podczas przygotowywania jakiegoś dania, że przypadkowo składnik lądował na zeszycie, co w konsekwencji sprawiało, że zeszyt wyglądał niechlujnie. Tu ten problem nie istnieje, bo jeśli zdarzy się podobna sytuacja, to karteczkę zawsze można wymienić i nie cierpi na tym zeszyt.
Tak więc polecam ten gadżet kulinarnym zapaleńcom!   
 
 
Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz