poniedziałek, 25 listopada 2013

Do it Yourself_stolik!


Już od bardzo dawna chciałam wykorzystać drewniane palety i szpule po kablach do dekoracji mieszkania. Jedna z palet, które udało mi się zdobyć, już od kilkunastu tygodni zalegała na balkonie i ostatnio dołączyła do niej szpula, której zdobycie było nie lada wyzwaniem! I trochę było mi wstyd, że tylko i wyłącznie moje lenistwo, nie pozwalało mi się nimi zająć! Zwłaszcza, że samo zdobycie tych przedmiotów było trudne, a jak już je miałam to nie mogłam znaleźć weny… ale teraz koniec z tym! Wczoraj zabrałam się do pracy, czego efektem jest bardzo przyjemny dla oka mebel, zwany dalej stolikiem. Drewniana szpula sama w sobie miała już urok, postanowiłam ją więc tylko delikatnie przetrzeć papierem ściernym i obydwie płaskie powierzchnie potraktować białą farbą do drewna. Nie dużym nakładem pracy można zrobić naprawdę fajny mebel.  Mnie bardzo podoba się malowane na biało drewno, zwłaszcza kiedy przez farbę przebijają słoje i  faktura drewna, ale myślę, że gdyby zakonserwować je tylko, było by równie piękne. Zwłaszcza, że na górnej części wypalone są znaki i widać ślady, które podkreślają surowość i prostotę tego przedmiotu. Jak Wam się podoba?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ja do swojego stolika wmontowałam lampę, która wcześniej zajmowała miejsce w rogu, pasuje tam jak ulał, zwłaszcza, że wpasowała się w jeden z otworów, poza tym taka szafka będzie świetnie prezentowała, gdy na dolnej powierzchni, na około będą umieszczone książki.

 
pozdrawiam!
Zły wilk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz