sobota, 2 listopada 2013

KINOPOLIS Dublin 2013

W przyszły weekend w Irlandzkim Instytucie Filmowym  po raz ósmy odbędzie się Festiwal Filmów Polskich KINOPOLIS.
 
W dniach od 5 do 9 Listopada będzie można m.in. zobaczyć „Imagine” Andrzeja Jakimowskiego, „ Drogówkę” Wojtka Smarzowskiego, „Dzień Kobiet” Marysi Sadowskiej, „W imię …” Małgorzaty Szumowskiej oraz „Miłość” Filipa Dzierżawskiego i „Dziennik z podróży” Piotra Stasika. Ostatni dzień festiwalu prawie w całości będzie poświęcony Przeglądowi Animacji Piotra Dumały, który rozpocznie się w samo południe, a po jego zakończeniu będzie można się spotkać z autorem. Jest to prawdziwa gratka dla wszystkich stęsknionych za rodzimą kinematografią, zwłaszcza, że jest to kino na dość wysokim poziomie, a żaden z filmów nie był wcześniej wyświetlany w Irlandzkich kinach. Ja sama miałam już przyjemność obejrzeć część z wyświetlanych filmów wcześniej, ale nie wszystkie. Bardzo ubolewałam, że nie uda mi się zobaczyć „ W imię…” Małgorzaty Szumowskiej, gdyż nie byłam w tym czasie w domu, bo zawsze kiedy wracam do Polski staram się obejrzeć wszystkie rodzime produkcje, więc tym większa moja radość, że film znalazł się na festiwalu. Wszystkie informacje o seansach, godziny oraz ceny biletów można znaleźć na stronie festiwalu http://www.kinopolis.com.pl oraz IFI www.ifi.ie .
Polecam!  I do zobaczenia!
 
Mad_Moiselle.
 
 

 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz