poniedziałek, 27 maja 2013

eylure Dylash 45 day Mascara.

Jeśli podobnie jak ja, nie zostaliście obdarzeni przez naturę piękna oprawą oczu, a  chcielibyście mieć ciemniejsze brwi i rzęsy, mam na to sposób! Mowa tu o eylure Dylash 45 day mascara. 
 
 Sprawdziłam go na sobie już kilkanaście miesięcy temu, dziś zakupiłam trzecie opakowania, a jedno wystarcza mi na osiem, dziesięć miesięcy, jeśli jest dobrze przechowywane, tak więc możecie mi wierzyć to sprawdzony zakup. W skład preparatu wchodzi płyn aktywujący, tubka z kremem, mieszadełko, szczoteczka oraz instrukcja.
 
 Zgodnie z ta właśnie instrukcją mieszamy jeden cm kremu z trzema kroplami płynu na załączonej plastikowej podkładce. Nakładamy na brwi i rzęsy na około 10-15 minut i efekt utrzymuje się przez cztery do sześciu tygodni, a co najważniejsze nie pozostawia śladów na skórze, co zdarza się przy innych preparatach.

 
 
 
Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz