środa, 29 maja 2013

Paleta pomysłów!


Wielkimi krokami zbliża się długi weekend i w związku z tym, że nie wybieramy się nigdzie postanowiłam, że poświęcę ten czas na zajęcie się domem, właściwie mam na myśli balkon. Już jakiś czas temu mój mężuś zadbał o nowe donice oraz rośliny, znaleźliśmy też odpowiedni stolik i krzesła, ale wciąż czegoś mi tam brakuje. Zaczęłam więc szukać inspiracji, bo chciałabym aby moja praca nie ograniczała się tylko do zakupów, wręcz przeciwnie, chciałabym zrobić coś sama. I znalazłam dwa pomysły jeden na oświetlenie,  a drugi pomysł dotyczy przedmiotów wykonanych z palet i skrzynek. Jak się okazało palety przemysłowe to świetny materiał nie tylko na przedmioty używane na zewnątrz np. na balkonie czy tarasie, ale również wewnątrz domu czy mieszkania. Idei  na użytkowanie palet jest tak dużo i są one tak różnorodne, a przy tym łatwe w wykonaniu, ze może je wykonać każdy. Najczęściej do przygotowania takiej palety wystarczy papier ścierny, podkład i farba, a później to już w zależności od przedmiotu który chcemy zrobić, ale wydaje się to być łatwe i przyjemne. Jak jest naprawdę, postaram się wam opisać w jednym z kolejnych postów, zamierzam bowiem zastosować ten rodzaj materiały na swoim balkonie, a tymczasem  pokaże Wam kilka pomysłów, które szczególnie wpadły mi w oko:
 







 

 miłego dłuuuuuuugiego weekendu!

Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz