środa, 19 marca 2014

NO TO STÓWKA!

Czytelnicy nie widzą ilości wrzucanych tekstów, nie sądzę, żeby też obserwowali, daty z takim zainteresowaniem, aby dopatrzyć się, że mija miesiac czy kolejny rok blogowania, i ja chyba sama tego tez nie pilnuję, ale dziś zauważyłam, że to setny post! Sto postów w ciągu ponad roku, nie jest to imponujący wynik, ale myśle sobie, że chyba mogło być gorzej, znam siebie! Ale dziś chciałabym napisać o czymś innym, nawiązując do tej liczby, a mianowicie o tym, że w ogóle tu ktoś zaglada! :D liczba czytelników, pewnie nigdy nie  dorówna liczbie postów, ale to nie zmienia faktu, że za każdym razem kiedy pojawia się czerwony kwadracik, w prawym górnym rogu, sygnalizujący, że coś się dzieje, zawsze jest mi miło, kiedy okazuje się że ktoś tu dołaczył! Więc dziś, będzie wielkie dziękuje, dla moich dzielnych czytelników, tym dumniejsza jestem, iż wiekszość z Was zjawiła się tu z własnej woli, gdzyż nawet się nie znamy, no chyba że z Tabą moja najwierniejsza A.:) kiedyś się to zmieni, biorąc pod uwage liczbę czytelników mogłabym urzadzić party dla Was nawet we własnym living roomie:D  nie jestem jednak tak pyszna, żeby robić to przy setnym poście, ale możemy sie umówić, że na dwieście, bedziemy sie już znać i party bedzie na pewno !
 
 
:D  pozdrwaiem zły wilk!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz