środa, 26 marca 2014

tiuLOVE pompony!

Dziś będzie przepis na TiuLOVE pompony!
Można je potraktować jako cześć dekoracji domu, ale muszę przyznać, że mnie najbardziej podobają się jako element tła na zdjęciach, zwłaszcza tych z dziećmi. Są takie delikatnego, miękkie,  idealnie pasują do  
dziecięcych stylizacji.



Do ich przygotowania, będziemy potrzebować tiulu na rolce szerokości około 10 cm, ten którego ja użyłam, był pozostałością po za długiej spódnicy, odcięłam taki właśnie kawałek i teraz spódnica jest idealna! 
oprócz tiulu potrzebujemy jeszcze książki w miękkiej oprawie, nożyczki i kawałek tasiemki.
  
no to zaczynamy...

jeśli choć przez chwile, mogłoby się wydawać , że będzie to czasochłonne i poważne zadanie ....
o_O 
uprzedzam, że tak na pewno nie będzie! 




w zależności, jak duży ma być pompon, tak dobieramy wielkość książki,
 tiulową wstążkę zawijamy w około dwadzieścia pięć razy. 








kolejno przygotowujemy cieniutki paseczek z tiulu, który nam posłuży do przewiązania pomponika




kiedy jesteśmy już gotowi, ściągamy tiul z książki




przewiązujemy przez środek, tworząc kokardkę



 później rozcinamy boki



i VOILA! TiuLOVe pomponiki gotowe!




wyglądają na odrobinę chaotyczne, można je oczywiście przyciąć tworząc idealne kuleczki, ale ja chyba zostanę przy moich MAD pomponach! 

 a po co nam była tasiemka? 
no właśnie, jak się okazało, wcale nie była taka potrzebna:P
ale jak ktoś się będzie upierał, to można zawiązać i pomponik zawiesić:)
   
kreatywnej zabawy, pozdrawiam ZŁyWilk!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz