środa, 11 grudnia 2013

Przestrzeń dla Rodziny.

O Jesperze Juul, słyszałam kilkakrotnie wcześniej, w opiniach  znanych mi mam i bardzo byłam ciekawa tego autora. Wszystko co wcześniej wpadło w moje ucho było tak cudownie pozytywne, że kiedy tylko nadarzyła się okazja sprawiałam sobie " Przestrzeń dla Rodziny" i muszę Wam powiedzieć, że jest rewelacyjna! Od samego początku, autor dzieląc się swoimi doświadczeniami w sposób tak prosty, nie pouczając daje nam wskazówki jak radzić sobie w tak wielu sytuacjach, często trudnych z jakimi boryka się rodzina. Przypomina nam jak ważny jest szacunek, zaangażowanie i wspólny czas. Jak to często bywa, bardzo proste rozwiązania są bardzo blisko, tylko z jakiegoś powodu ich nie zauważmy, bo niestety nie ma złotych rad na każde dziecko, ale są za to wartości, które umożliwiają rozwiązania wielu kwestii. Ja sama nie jestem jeszcze rodzicem, ale na taką edukacje zawsze jest dobry czas! Mam taki brzydki nawyk, że  zawsze zakreślam ciekawe fragmenty książek i musze się przyznać, że ta jest cała kolorowa i mnóstwo w niej myśli i komentarzy, nie często zdarza się taka lektura! Polecam, gorąco z gorącą czekoladą również, na wieczór zimny, rozgrzewa serce!
 
 
Mad_moiselle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz