wtorek, 19 lutego 2013

jak oswoić szafę?


W moim cudownie poukładanym świecie, jest tylko jedna rzecz której nie mogę okiełznać… garderoba! Za każdym razem kiedy otwieram drzwi szafy, chciałabym złapać się za głowę. Mimo usilnych starań utrzymania tam ładu i porządku, nic się nie udaje. W związku z tym, iż często ulegam chęci kupowania nowych rzeczy, których wbrew pierwszemu impulsowi nie potrzebuje, bądź nie mam do czego założyć, to na dodatek nie mam ich gdzie trzymać. To znów rodzi kolejny problem, często zakopuje gdzieś w szafie, ubrania których chwilowo nie będę nosić i pozostają one tam na wiele tygodni, czasem miesięcy. Dziś chcąc odszukać jedną z marynarek, wpadłam na kilka rzeczy o istnieniu których zapomniałam,  to zmobilizowało mnie do zastanowienia się na rozwiązaniem kłopotów chowających się w szafie! Oczywiście wspaniałym rozwiązaniem byłoby postawienie na ogromną garderobę, gdzie każde ubranie, para butów, czapki, szaliki, kapelusze, torebki i biżuteria ma swoje miejsce, jak na przykład tu…

 
 
 


 
 

Jednak kiedy nasze mieszkanie nie posiada garderoby, trzeba bardziej się wysilić aby znaleźć miejsce na te wszystkie rzeczy. Zawsze wprowadzając jakiekolwiek udogodnienia, tak i tym razem najważniejsze jest dostosować je do swoich potrzeb, tak więc pozostaje nam tylko rozeznać się w tym i można działać. Ja postanowiłam wybrać pudełka i wiszące szafki materiałowe. Na obydwie rzeczy zdecydowałam się, ze względu na łatwość montażu oraz możliwość przesuwania w dowolnej kombinacji. Na wiszących szafkach można poukładać koszulki, w mniejszych przedziałkach umieścić buty, a  w pudełkach cała biżuterię i dodatki. Zgodnie z moim zamiłowaniem do pięknych rzeczy, stawiam na coś więcej niż tylko kartonowe pudła  i stąd pomysł  na ozdobne skrzyneczki. W ich poszukiwaniu odsyłam Was na stronę pakamera artystyczna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Teraz już pozostaje tylko zabrać się do układania… …tak wiec do usłyszenia za milion lat świetlnych, kiedy się z tym uporam J

 

Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz