wtorek, 12 lutego 2013

Ramka w Ramkę!


Przygotowując ostatni post o dekorowaniu ścian, znalazłam kilka pomysłów jak urozmaicić zawartość ramek, tak aby obok fotografii znalazły swoje miejsce nasze ulubione cytaty, bądź tekst wywołujący uśmiech na twarzy.  Postanowiłam sama spróbować swoich sił, tworząc coś, co mogłoby znaleźć swoje miejsce między wybranymi przeze mnie  zdjęciami.  Wyszperałam stare magazyny, trochę powycinałam i wszyło tak…
 
 

 
 

wystarczyło wyciąć kilka liter, obrazek, a oprócz tego kartka kolorowego papieru no i klej…
 
 

...10 minut wycinanek…

 

...ułożenie  i przyklejenie tekstu…
 

 

... później umieszczamy w ramce  i gotowe!
 

 
 
 

 Polecam tą formę spędzania wolnego czasu, można pielęgnować swoją cierpliwości w bardzo twórczy sposób!  :)

 



Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz