sobota, 9 lutego 2013

pa RAM pam pam ra ra ra Ram pam! Pam! RAM Pam! Pam!


Myślę, że ten post będzie dopełnieniem dwóch poprzednich na temat półek z książkami i stylu skandynawskiego, bo te dwie rzeczy plus to o czym dziś, to według mnie połączenie idealne! Ściany pełne ramek, bo to o tym dzisiaj, razem z półkami uginającymi się od książek, a wszystko to osadzone w pomieszczeniach urządzonych w prostym i naturalnym stylu skandynawskim dają poczucie, że dom wypełnia się ciepłem i robi się przytulnie, bo czy jest miejsce przyjemniejsze niż własny kąt? Osobiście należę do osób totalnie udomowionych, które ciepło własnego domu, cenią nade wszystko! Nigdzie nie odpoczywam tak dobrze, jak we własnych czterech kątach. Nie znam się na  feng shui , trudno mi więc odgadnąć czy ustawienie mebli ma na to jakiś wpływ, ale na pewno fakt, że nawet najdrobniejsze detale, mogą zepsuć cały efekt sprawia, ze czasem po dokonaniu jakiś zmian nie mogę usiedzieć w miejscu i na pewno  nie będę mogła zaznać wytchnienia. Znaczy to mniej więcej tyle, ze popełniłam jakiś błąd i jeśli nie chcę dostać bólu głowy, musze koniecznie coś zmienić, bo ostatecznie wszystko co dokładamy do istniejącego musi pasować do całości. Tylko w harmonii można znaleźć ukojenie!  J

  A teraz kilka przykładów, inspiracji w temacie ramek na ścianach, wyobraźcie sobie je razem z półkami pełnymi książek w funkcjonalnym i minimalistycznym wnętrzu…


 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 

  ja myślami już tam jestem!
 
 

Mad_moiselle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz